Ny lunarstorm presentation

Eftersom mitt kära photoshop fortfarande krånglar så kan jag inte lägga in några stämplar där eller utforska photoshop som jag önskar. Men en sak kan jag iallafall göra, enklare lunarstorm presentationer =) Jag vet inte varför jag fortfarande använder lunarstorm, jag gör ju inget där överhuvudtaget. Den blev liksom bara kvar efter att man gått över från "ungdom" till vuxen, sedan glömdes den bara bort. Men den är rolig att ha och göra presentationer till iallafall. Temat är "skvaller tidning" men det kanske ni förstod?!


Andras åsikter:
Postat av: Cleo Zatch
Du är ju riktigt duktig på det där med photoshop, jag vill oxå ha den, jag tycker det är skitkul med att redigera och sånt, jo det var nog felstavat i rubriken...säger den mest felstavande människan! :)

/Cleo
2009-02-01 @ 23:48:09
URL: http://www.metrobloggen.se/cleozatch

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback