Sociopat mördade sin egen familj i USA

Eftersom jag var ledig igår så hann jag se lite av Opera Winfrey show innan jag stack iväg till skolan. Det handlade det om en ung kille som precis skulle börja på College, och han hade planerade och anlitade någon att mörda hans egen familj samma dag som dem var ut och firade hans examen, han hade pratat om det förut men vännerna hade trott att han skämtade. Hans familj bestod utav två kärleksfulla föräldrar och en några år yngre lillebror. Dem hade precis kommit hem och plötsligt så blev dem beskutna framför sitt eget hus, pappan klarade sig men mamman och lillebror dog. Orsaken till att detta hände enligt honom själv var hans "hat-kärlek" till dem och han ansåg att han kände sig utanför och oälskad i familjen. En psykiatrisk undersökning gjordes och han diagnostiserades som Sociopat med bland annat oförmåga att känna empati. Han fick dödsstraff. Pappan har också skrivit en bok om deras liv före och efter den stora tragedin som jag hoppas kommer översättas till svenska, den heter "Murder by family" av Kent Whitaker.

Andras åsikter:
Postat av: Sofia Werlin
vilka idioter där finns i världen och man slutar aldrig att bli chockad när man läser sånt!!



Skulle gärna vilja läsa den boken, även om den är på engelska!
2009-02-03 @ 16:00:26
URL: http://sofija.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback