Sömnproblem

Jag kunde inte somna inatt, jag var inte ett dugg trött. Troligtvis eftersom det var ett tag sedan jag fick jobba nu, men är man en dålig vikarie så får man inget jobb. Jag vet inte vad jag gör för fel, men något är det iallafall! Jag tittade lite på tv, såg en serie på datorn från SVT, beställde lite kläder, sökte arbeten på AMS och skrev en ansökan till en KY utbildning eftersom det verkar vara dåligt med jobb nu och jag mår inte bra av att bara sitta och inte göra något utan bara vänta på att någon skall ringa och "ge" mig jobb. Visst kan jag hoppa in som vikarie då och då men om jag går den här KY utbildningen ( om jag ens kommer in ) så får jag ju större yta att röra mig på. Jag somnade klockan sex på morgonen, ungefär då Jyrki skulle till jobbet. Idag kommer Anna och Yvonne förbi och vi ska planera det sista med lekarna inför Yvonnes 30års fest på fredag, jag tänkte bjuda på fika. Funderar på att gå ut och gå idag också så man är trött ikväll och kan somna i tid för jag skall jobba på Lotsgatan imorgon 09:00-16:30 jippi, äntligen! Jag måste också slå in Yvonnes födelsedags presenter snart eftersom båda är "klara" nu, ni får se bilder efter helgen.

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback