Söndags tråkar

Gud vilken tråkig dag. Jyrki hjäper sin bror och hans sambo/fästmö att flytta idag och jag har tvättat och diskat heeelt ensam. Jag har också gjort några tal i matteboken, men mest har jag hängt på Bloglovin´och hoppats att någon ska uppdatera sin blogg så man kan kika in där och fördriva tiden lite. Tänkte väl plocka lite i lägenheten och vika all tvätt sedan så man kan städa i veckan, för det orkar jag inte idag ( eller vill inte snarare ) Men det är en jobbig dag iallafall för varje gång jag städar, tvättar eller diskar och är ensam så tänker jag mycket på sådant som hänt och så blir jag arg. Jag blir alltså riktigt arg så jag skulle kunna ta telefonen och skicka sms till personer angående saker som hänt ett halvår tillbaka fast som jag då "svalde och såg glad ut" istället för ifrågasatte. Nej, man ska inte låta sig "trampas" på inte för det kommer alltid tillbaka förr eller senare ändå. I veckan ser det mörkt ut med jobb, jag har bara ett halvdags vick på Tisdag och sedan vet jag inte alls hur veckan ser ut. Man får väl kliva upp vid 6- tiden imorgon med en kopp kaffe och vara beredd ifall någon ringer, annars får man väl städa lägenheten och sedan skall jag ju också gå på Matematik B Öppen verksamhet så jag förstår vad det är jag pysslar med just nu. Vad har du gjort idag?

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback