Vadå blogg beroende?!

72%                                                     
Klicka på bilden och se hur blogg beroende du är

Andras åsikter:
Postat av: Cleo Zatch
yes Baby!!!!! du har sååå rätt =)

/Cleo
2009-02-08 @ 22:12:41
URL: http://www.metrobloggen.se/cleozatch
Postat av: Cleo Zatch
Tja!

Är inte det på Gran Canaria?

Dit vill jag någon gång, men det verkade för kallt att åka dit nu på solsemester så det vart en äventyrs semester istället, man måste ju våga sig på sånna oxå, jag har varit i Maxiko och Egypten och nu Rom,vette fasiken vart det blir sen,kanske till Australien om 3-4 år, man måste nog spara ihop en jävla massa pengar för den resan!

/Cleo
2009-02-09 @ 13:11:39
URL: http://www.metrobloggen.se/cleozatch
Postat av: Cleo Zatch
Vet du vad...

Då ska du spara pengar ett tag och sen åka till Maxiko i månad mars!

Det är svindyrt att åka dit men när man väl är där så känns det lönt!, och har man sparat länge så känns det jävligt bra att få ut sån speciell och fin semester för det man kämpat!!

Mexiko är helt sjukt underbart, jag simmade med delfiner och snorklade mycket när jag var där.

jag blev kär i Mexiko men ledsen för att jag vet att det kommer ta tid innan jag kommer dit igen!

/Cleo
2009-02-09 @ 13:23:16
URL: http://www.metrobloggen.se/cleozatch
Postat av: Cleo Zatch
En av mina bästa vänner är i från Thailand och hon har visat en massa bilder och det verkar helt sjukt underbart där, och det är som du sa dyrt att åka dit men maten och boendet är billigt, hon säger att man ska boka flyg och boende separat,det blir billigare att fixa boende när man är där.

Hoppas du kommer utomlands snart, man lär sig ju av det oxå, andra kulturer och resten av världen blir så mycket mer verklig när man sett den med egna ögon.Jag var 22 när jag drog utomlands första gången, hur gammal är du?

/Cleo
2009-02-09 @ 13:34:32
URL: http://www.metrobloggen.se/cleozatch

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback