Aktiva bloggare

Jag fick mig en glad överaskning när jag loggade in på Blogglovin´ ikväll. Det var flera styckna som hade uppdaterat sina bloggar under dagen så det fanns hela 39 st nya inlägg att läsa, mycket underhållande. Jag försöker att kommentera så mycket jag kan, men ibland vet jag inte vad jag ska skriva bara. Sammanlagt prenumenerar jag på 35 st olika sorters bloggar och jag kan LOVA att ingen av dem är Kenza, Stina Lee, BlondinBella eller Kissies bloggar. Som den "pojkflickan" jag är så är dem inte alls i min smak!




Andras åsikter:
Postat av: marra
Jag vet inte hur många jag premunera på men det är nog mer än 35 st, din är en av dem. Och nej jag premunerar inte heller på någon av de större bloggarna :)
2009-01-28 @ 22:56:23
URL: http://loveorhates.wordpress.com/
Postat av: m
premenuerar inte heller på någon av de "större" bloggarna - tycker mycket är överdrivet där.. din däremot är underhållande :)
2009-02-01 @ 19:43:57
URL: http://maliiinforsberga.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback