BLOGG DESIGN TÄVLING

Min syster, är den bästa på photoshop - som jag vet om och har gjort en egen blogg design tävling med en jävligt snygg och stilren design som går i sandbeige och brunt. Så om ni är intresserade av att vinna den här tävlingen så kan ni besöka hennes blogg och kika på "tävlings regeln" i hennes inlägg och där finns det också en bild på designen som man kan vinna. Lycka till nu allihopa! OBS! Hon nämner också att i framtiden kommer hon att ta in personliga beställningar också ;-) så håll utkik efter det framöver!

Hennes blogg hittar du när du klickar här!

Andras åsikter:
Postat av: Marhina
Precis x_x tack för att du nämnde det i din blogg förresten ^^' uppskattar det även fast jag inte tror att det var helt rättvist med tanke på att jag så gott som gav upp hoppet om en blogg, men kom tillbaka igen då jag kom på att jag kanske ska göra tävlingar och senare gratis beställningar senare haha XD

Du vet ju hur hopplös jag är :(
2009-01-16 @ 17:09:32
URL: http://marhina.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback