Hål i mitt hjärta

Jag somnade inte förren 04:00 i natt och klev upp 06:30 och väntade på att någon skulle ringa, men icke sa nicke men det kanske var lite skönt också med tanke på att jag inte hade fått någon sömn. Jag somnade om 09:00 och klev upp 12:30 då Jyrki kom hem med en kycklingsallad till mig, han är så söt =) Sedan kom syster och bror förbi och vi fikade lite muffins ( bra start på det nya året huh?! ) sedan gick vi på Apoteket i isande kyla, brrr. När vi kom hem till mig igen så började vi se på en svensk film som heter "Hål i mitt hjärta" och jag tror vi stod ut i MAX 10 minuter! Jag varnar er, se den INTE! Hur dålig som helst, och jag som hade hoppats på att få se en svensk drama i klass med "Fucking Åmål" eller "Säg att du älskar mig" eller kanske till och med "När mörkret faller" men inte då. Den var inte ens i klass med "Farväl Falkenberg" eller "Bang bang orangutang" som är totalt ur usla svenska drama filmer. Filmen är inte ens värd att få ett betyg, eller hamna under min kategori "seen by Baileyz" -  dålig var den! Men det är ju bara min synvinkel.

Andras åsikter:
Postat av: soeticz
sv: tack för din fråga, jag svara på den sedan :)

verkligen bra frågor :D hii



ps

läs och gör gärna det som står i senaste inlägget
2009-01-07 @ 22:17:34
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback