Hus till salu

Mammas hus har nu varit till salu sedan sommaren 2007 och jag hoppas dem kan få sålt det snart, så dem kan flytta närmare oss och till lägenhet. Vi har ju bott i lägenhet under den största delen av barndomen så jag trivs ju i lägenhet och jag misstänker att mamma också gör det. Dessutom så är det mindre yta i en lägenhet vilket passar bra nu när två av fyra fåglar är utflugna ur boet, och den tredje fågeln är påväg inom ett par år bara. Sedan tror jag att det är bra rent ekonomiskt att dem flyttar till lägenhet också eftersom mamma pluggar nu i 3 ½ år till och Janåke kanske blir varslad. Vill ni ta en kik på huset så spana in här:


Mammas hus

Andras åsikter:
Postat av: lovisa
Vilket fint hus !! Att ingen köpt det än !
2009-01-08 @ 10:08:37
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback