Katt DVD

Vi köpte två dvd filmer för katter idag på en utförsäljning av Designtorget på Birsta City, som ska stänga igen *snyft* Jag har tänkt att köpa dem länge, men tyckte att dem var onödigt dyra förut då dem kostade 195:- för en film, men nu fick vi båda två för bara 97,50:- Jag älskar 75% rabatter! Dem var iallafall en succé, för er som också funderar på om det verkligen "fungerar" Men mina katter har lite olika smak för pojkarna föll pladask för den med insekter och lilla flickan gillade fåglarna. Kanske för att hon själv var ute katt under en väldigt kort period i sitt liv då jag hade flyttat hem till Jyrki och hans föräldrar och inte kunde ta med henne dit. Sedan fick jag reda på att, trots mitt stränga förbud så hade min familj släppte ut henne. Egentligen så gillar jag inte att "ta in" ute katter, det är som att klippa av vingarna på en ängel men till mitt försvar kan jag ju understryka att hon hade inte vart ute katt under någon längre period så jag tror inte att hon tog någon skada utav det. Mina två pojkar har varit inne katter sen dom var små, varav en är skräckslagen för att gå utanför lägenheten. Jag vill ju ha dem här inne med mig, så jag vet vart jag har dem och inte behöva oroa mig om dem lever eller inte. Egoistiskt av mig kanske, men dem har ju trots allt sina filmer och allt!

Andras åsikter:
Postat av: Cleo Zatch
Hej Baileyz!

Jo hypotyreos är brist på skäldkörtelhormon och det påverkar nästan kroppens alla funktioner, man blir trött,depprimerad, frusen, tappar hår, torrt hår och hud,koncentrationssvårigheter, trögfattad,sämre minne förstoppning,viktuppgång och man kan ha svårt att bli med barn om man inte tar medicinerna som man ska.

det här är för resten av livet men med rätt medicinering så har jag börja må mycket bättre nu!

jag har gått upp 23,3 kilo!

/Cleo
2009-01-23 @ 13:56:22
URL: http://www.metrobloggen.se/CleoZatch

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback