Min nya IPOD Nano Cerise

Jag har med hjälp av syrran skaffat mig en egen IPOD Nano Cerise, helt gratis! Ja, det är ju förstås ingen "riktig" IPOD utan en IPOD som jag kan ha här på bloggen och spela upp mina favorit låtar på. Visst är den snygg?! Skulle ni bli less kan ni ju altid stänga av den på stopp- eller paus knappen, för jag har desvärre inte kommit på så många låtar att lägga in ännu. Nu spelas iallafall Lady GaGa med Pokerface, Britney spears med Womenizer, Rednex med Mama, take me home och Jason M´Raz med I'm yours. Det är några av mina gamla och nya favoriter, men det kommer mer låtar till playlisten framöver så håll ut! Hehehehe.


Andras åsikter:
Postat av: Jennie
Ingen aning faktiskt. Inte så många just nu.
2009-01-19 @ 21:19:47
URL: http://sliparen.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback