Mina väl valda ord

Genom en blogg som jag bevakar hittade jag den här sidan där man kan ta reda på vilka ord man avänder som mest i sin blogg. Lite roligt tycker jag och ser nu att jag bloggar mycket om arbete, men det kanske inte är så konstigt =) Jag måste ju som sagt hålla mig sysselsatt, annars hade nog min blogg handlat mer om depression och ångest som växer sig starkare för varje dag om jag inte får arbeta. Nej fy, jag är glad för dem jobb jag får och jag har inget att klaga över än så länge. Vad skriver ni mest om på era bloggar?




Andras åsikter:
Postat av: Egoinas.se
haha, den va kul.. :)
2009-01-28 @ 21:16:23
Postat av: marra
Jag testade den men fattade inte hur man sparade, men den var himla rolig :D
2009-01-28 @ 23:07:59
URL: http://loveorhates.wordpress.com/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback