Monopol, in i det nya året..

Jag och Jyrki tog vårat pick och pack och sov över hos mamma i Ljustorp in i det nya året. Det var jätte trevligt och jag har aldrig ätit godare  fläskfilé med potatisgratäng med grönsallad förut, köttet var alldeles mört *mums* Vi drack lite hot shots, jordgubbslikör, chokladlikör, kolalikör och kaffelikör samt vin och öl. Sedan spelade vi monopol ( den med kontokort ) in i det nya året förutom vid 00:00 då vi tog en paus och smällde av lite raketer och skålade Astii Cinzano. Efter att jag vunnit överlägset med 56 090 Miljoner och två gator med sex hotell samt några andra platser så tittade jag och mina systrar på filmen "Donnie Darko" gud vad den filmen ÄR bra! Jag bara ÄLSKAR psykologiska thrillers som man ska analysera och diskutera efteråt, eftersom att budskapet är dolt. Vi lade oss vid 06:00 och sov väl ungefär till 14:00 men Ellinor sov en stund till och då passade jag, Jyrki, Lisa och Joakim på att spela vårat nya spel "Helt hyseriskt" och det var fruktansvärt roligt alltså! Sedan joinade mamma oss så vi hade nog spelat klart vid 22:00 ungefär och vid 22:30 så rullade jag, Jyrki och Ellinor hemöver. Mitt nyårslöfte blir att gå ner 20 kg till nästa år då jag ska gå ner 20 kg till. Det är ju inte speciellt mycket med 20 kg på 12 månader, ungeär 2 kg / månad så det måste jag ju klara, jag känner mig ganska motiverad iallafall. Gott nytt år på er alla och god fortsättning!

Andras åsikter:
Postat av: Bitta
Kram. Det har varit jättetrevligt, mysigt och kul att ha er här.

2009-01-02 @ 03:37:56
URL: http://bittas.blogg.se/
Postat av: stina
blir perfekt de, så kör jag på bailey eller?
2009-01-02 @ 23:17:36
URL: http://stinaalmgrund.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback