Städtanten


Idag tog jag på mig min franska städ klänning och städade hela lägenheten, visst är "jag" fin på bilden föressten. Gud vad jag hatar att städa, det finns ju så mycket annat som är så mycket roligare än att städa. När jag får ett fast arbete så ska jag betala någon för att städa hos mig så kan jag göra något mycket roligare under tiden, som att gå på bio. Eftersom jag hatar att städa så drog jag ut på det in i det sista, trots att jag VET att jag MÅSTE städa IDAG. Det är nämligen så att Marita kommer och sover över imorgon och stannar tills på Fredag morgon och det var så dammigt här eftersom vi har varit bora mycket över jul och nyår. MEN nu är det äntligen gjort och jag kan gå och lägga mig med gott samvete, men inte riktigt än.

OBSERVERA! Bilden är en dåligt photoshopad bild som jag har gjort! För den som inte kan se att ansiktet som förövrigt faktiskt tillhör mig, inte hör ihop med kroppen som jag googlade fram på sök ordet "french maid" för att göra en parodi på alla mode bloggares "dagens outfit" - som jag anser vara dö tråkigt att veta. Ungefär lika kul som att veta att jag har städat idag! Hahahahahahaha, ironiskt va ;-)

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback