Det svarta guldet


Hur skulle jag klara mig om inte jag hade min älskade kaffebryggare? Ja, jag hade iallafall varit betydligt tröttare! Vanligtvis dricker jag inte kaffe till mer än som "fika" men ibland så måste man få i sig lite extra energi, när all energi i kroppen är slut. Det stod mellan en kopp kaffe och en RedBull kopia från Lidl idag, gjorde jag rätt val tro?! Imorgon väntar ännu ett arbetspass mellan 08:00-16:00 på Lotsgatans Förskola *tjoohoo* så det blir ännu en tidig kväll ikväll. Så jag får se om jag lyckas komma med något vettigt inlägg till bloggen innan sängen kallar på mig, men den som lever får se. Snart är det dags för en kort sväng på Birsta City med sambon och akut handla. Det är inget jag ser fram emot egentligen, men måste man så måste man. Föressten så är det redan bättre med örat idag *ta i trä* så man kanske slipper öroninflammation ändå. Tyvärr känns det som om det är förkylning på G nu istället, men hoppas inte på det.

Andras åsikter:
Postat av: sandra
sv: tack :) :D
2009-01-28 @ 19:09:55
URL: http://saandranormaan.blogg.se/
Postat av: Malin
kul att du får jobba, jag var på ekorren idag och ska vara där i morgon med =)
2009-01-28 @ 19:32:01
URL: http://muzzliz.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback