Vinterdepression och andra sjukdomar

Har man en gång varit deprimerad så kan man få ett återfall läste jag, men vinterdepression är ju en annan sak eftersom det beror på att det är mörk och då behöver man ljusterapi för att må bra. Förhoppningsvis så slipper jag något av dem, men man vet aldrig. Depression kan man ju inte styra över, precis som vilken annan sjukdom som helst. Jag mådde inte så bra på söndag kväll och inte heller i måndags. Jag kände mig ganska nere faktiskt men idag var det lite bättre, så man kanske är på "rätt väg" På tal om sjukdommar så går det ju både influensan och magsjuka nu, så man kanske har en chans att tjäna lite pengar. Jag har fått jobba i Måndags och idag på Timrådalen, men jag kommer även att få jobba imorgon men sedan vet jag inte så en liten slant blir det ju tillslut. En annans olycka är en annans lycka i det här yrket, tragiskt va?

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback