Back in black

Jag har lixom inte hunnit eller orkat blogga något på ett tag nu, men jag tänkte ändå uppdatera lite om vad som försiggår just nu i mitt liv. Jag har börjat att sommarjobba på Bäckmo nu, det är inte mycket alls. 10 dagar på 3 veckor bara, men åandra sidan så är det bättre än inget alls =) Snart så bär det även iväg på TRANCEKRYSSNING med MONDAYBAR! Den 28 Augusti åker jag, Jyrki, Yvonne, Elenor, Jim, Marita, Maritas vän Magnus iväg till Stockholm där vi kliver på båten till Riga för att shaka loss ordentligt. Det bästa är att man vet med ganska stor säkerhet att inga droger kommer cirkulera eftersom det kommer vara ständiga kontroller med vakter och till och med knarkhundar, dessutom så känner jag mig tryggare att festa loss på en båt full med Svenskar än om man skulle åkt till t.ex. Amsterdam som vi först hade tänkt. Gud vad jag ser fram emot den resan nu! Jag har äntligen börjat att motionera nu också. Det är jag, Yvonne och Anna som känner oss motiverade nog att ta itu med vikten en gång för alla så vi har vart ute och gått en runda ett par gånger som tar ungefär en timma och tjugo minuter. Det bästa är nog att vi är tillsammans och kan motivera varandra till att fortsätta kämpa vidare, för vikten måste vi ju ta itu med förr eller senare ändå så varför inte idag? Nu ska jag se lite Förhäxad, det är bara en hel säsong kvar nu. Ha det så bra!

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback