Framtidsplaner

Ikväll ska jag, Jyrki och Yvonne på Laxfestivalen i Sollefteå. Typiskt att det ska regna idag då :O/ Men jag tror vi kommer få det roligt där iallafall =) Vi ska sova över hos Marita sedan, sen åker vi hem imorgon.
 
Snart är det nog dags för en klassåterträff för oss som gick Barnskötare 07/08 också, om det nu är någon som orkar ordna en. Det skulle vara roligt och få veta hur det har gått för alla, men troligtvis är nog jag den enda som har fått springvicka såhär. Jag har faktiskt bestämt mig att om inte jag får ett längre vick på ett halvår nu så ska jag söka in till mina sista studier på komvux i Sundsvall till våren. Jag behöver egentligen bara 150 poäng men det gör ju inte så mycket om jag samlar på mig lite mer heller eftersom jag troligtvis måste söka heltid. Jag är en sådan person som inte kan kombinera jobb med studier utan måste satsa helhjärtat på antingen det ena eller det andra. Just nu är jag iallafall sugen på att läsa Psykologi A, Matematik B ( igen ) och faktiskt Historia också. Jag har känt mig ganska så rastlös och understimulerad en ganska lång tid nu och jag måste göra något åt det innan jag blir deprimerad. Jag passar helt enkelt inte som springvick, jag mår dåligt av att inte få veta om man ska få jobba, var man ska få jobba och med vem/vilka man ska jobba med. Men nu ska jag göra mig klar för kvällen, trevlig helg allihopa!

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback