Amor vincit omnia



Igår firade jag och min sambo 9 år tillsammans. Visst har vi haft våra stunder och bråkat en hel del och vi har till och med flyttat isär i ungfär tre månader vid ett tillfälle, men ioch med det så vet jag äntigen vad kärlek är och jag är helt säker på att han verkligen älskar mig lika mycket som jag älskar han. Därför har vi bestämt att vi struntar i allt gammalt strul och räknar dagarna sen vi först sågs istället, och nu har vi varit tillsammans i 9år. Vi kan verkligen stå för det latinska ordspråket "Amor vincit omnia" För ingen är perfekt och man måste ibland jobba ganska hårt för att få ett riktigt bra och stabilt förhållande där kommunikation är det allra viktigaste. Men nu när jag är säker på vårat förhållande är jag också redo för att skaffa barn, men tyvärr säger ekonomin annat just nu. Men den som väntar på något gott! Våra 9 år firade vi genom att ha en romantisk picnic vid Krigsbyn i Timrå kommun. Vädret var soligt med växlande molnighet men vi hade det jätte mysigt där iallafall. Vi hade tagit med oss grillspett som vi grillade med marinerad oxfilé, lök, mini tomater, paprika, championer, halloumi och självklart majskolv till det. Vi drack vanlig äppelcider och alkoholfritt jordgubbsvin. Dessutom hade vi svenska färska jordgubbar med grädde till efterätt.


Utsikten från vårat vänster


Utsikten från vårat höger


Trotts vädret så var det väldigt varmt och en väldigt fin dag


En 9 års gåva som jag har köpt till oss två från blogg butiken I ett litet hus

Andras åsikter:
Postat av: . Pjumas . ♥
Grattis till er :)



Svar: Med mig är det bra :D och, nej, det är inte varmt, det är HETT ;D haha :D men skönt att få sola lite och bara ta det lugnt :) Lära sig sköta om ett hushåll när mamma är på jobb-resa :D

hur är det med dig då? :)
2009-06-24 @ 14:38:37
URL: http://pjumas.blogg.se/
Postat av: anna
GRATTIS!!! Jag tycker ni e jättegullig ihop!
2009-07-06 @ 12:44:58

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback