En och en halv vecka kvar

Nu är det en och en halv vecka kvar innan jag slutar.. för alltid? på Söråkers förskola. Det har ju varit så roligt och lärorikt på många sätt för mig och jag är så himla glad att jag har fått jobba med alla där. Jag kommer verkligen sakna all personal, alla föräldrar och självklart alla barn.. dom är helt oslagbara! Jag önskar jag hade fått gå kvar hela Juni ut, som jag blev tillfrågad. Men jag känner att jag måste åka bort till Finland iår eftersom "farmor" inte har så länge kvar nu, hon kan knappt äta längre. Det är alltså inte min farmor utan min sambo Jyrkis farmor, och som dem flesta kanske förstår så träffar han dem inte så ofta eftersom dem bor i Finland. Hans farfar och nästan alla på hans morsida har redan gått bort och det som är viktigt för Jyrki är viktigt för mig. Så därför tackar jag nej till jobbet den sista resterande veckan efter midsommar och hoppas på lite tur till hösten istället för att vi skall kunna träffa henne ännu en gång.

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback