Rastlös i själen

Jag känner mig så fruktansvärt rastlös och stillastående i min livssituation just nu. Jag ser verkligen fram emot att få börja plugga en länge tid eller få ett fast heltidsjobb ett par år framöver nu så jag kan fortsätta resten av mitt liv någon gång, jag är ju mogen och redo nu. Just nu står jag bara och stampar i någon slags övergång för jag vill köpa hus och bilda familj men jag kan inte pga. den där jävla ekonomin. Jag förstår inte vart jag skall få alla pengar ifrån, alltså dem pengar jag skall ha att använda till min framtid? Hur, när och var sparar man inför framtiden egentligen? Till huset till exempel, eller till sin framtida familj - eller tar alla bara ett lån på banken och tar dagen som den kommer sen? Jag vill ju vara säker på att få behålla huset om jag skaffar ett! Jag har iallafall kärat ner mig i ett hus i MATFORS av alla ställen ( ta inte illa upp Matfors bor ) men det är förjävla fint alltså. Huset har typ ALLT som jag önskar och det bara pirrar i magen min när jag tänker på en framtid just DÄR! Men med hus i det läget måste man ha en till bil vilket kostar mer, sen vill man ha barn snart vilket kostar ännu mer, dessutom vill man nog renovera så som man vill ha det vilket också kostar en del så.. NÄR ska jag få flytta in i det här underverket? Beskåda och njut av min framtidsdröm, det enda som jag saknar var pilträd i trädgården och kanske en damm med en liten bro över.


Framsidan


Baksidan


Snett framifrån ser man garage med carport


Snett bakifrån ser man verandorna


Utsikten från tomten


Bubbelbadet ute på framsidan


Hallen ( till vänster vardagsrum, till höger kök )


Vardagsrum med öppen spis ( till vänster ligger hallen )


Vardagsrum ( till höger ligger hallen )


Köket ( till vänster ligger hallen )


Kök med frukostbar


Köket


Matsalen med utgång till veranda ( rakt fram i hallen )


Matsalen


Det stora sovrummet med utgång till veranda


Ett mindre sovrum brevid matsalen och stora sovrummet


Ett mindre sovrum mittemot stora sovrummet


Badrummet mellan stora sovrummet och det sistnämnda mindre


Toaletten vid köket


Handfatet vid samma toalett


Ett extrarum som kan bli ett hobbyrum till Jyrkis DJ intresse


En relaxavdelning med bastu ..


.. och bubbelbad ( mittemot extrarummet )


Planlösningen på huset



OCH ALLT DETTA KAN BLI VÅRT FÖR ( minst ) 1 450 000kr!
Vilken tur att jag fick tillbaka på skatten idag då *LOL*

Andras åsikter:
Postat av: . Pjumas . ♥
Ganska fint :D jag skulle också vilja ha ett stort och fint och nytt hus :D
2009-06-11 @ 10:44:15
URL: http://pjumas.blogg.se/
Postat av: Bloggspionerna
Bloggspionerna har skrivit om detta inlägg
2009-06-13 @ 22:33:18
URL: http://www.metrobloggen.se/spionerna
Postat av: Emma
Förstår verkligen varför du kärat ner dig i huset, det badrummet och relaxavdelningen skulle man minsann inte tacka nej till! ;)
2009-06-13 @ 23:54:48
URL: http://ebohman.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback