Blogg torka

Just nu är det roligare att läsa bloggar än att skriva. Det händer inte så mycket intressant här faktiskt. Jag jobbar ingenting alls nu, får kanske ett pass i veckan men jag försöker se positivt på arbetssituationen och hoppas att bli antagen på KY utbildningen som jag ska söka istället. Annars har jag sysselsatt mig med scrapbooking och så har jag har bakat en sådär 120 muffins sammanlagt så nu kan jag göra muffins med frosting i sömnen till och med, dessutom blir frostingen jättefin och fast nu tillskillnad från förut då den bara rann ut. I fredags har vi spelat sällskapsspel och druckit lite gott här hos oss, det var jag, Jyrki, Yvonne, Jimmy, Elenor, Anna, Jim och Tony som var med och det var kanon kul men det blev ( som vanligt ) inte så mycket sällskapsspel när alkohol är inblandat och vi bytte ganska snart till singstar istället - stackars grannar. Ikväll har jag, Jyrki, Ellinor, Yvonne och Jimmy spelat Monopol och fikat muffins med frosting eftersom våran inplanerade spelkväll i fredags inte vart så lyckad. Nä, nu får det va bra med alkohol och sötsaker för ett tag tycker jag, jag ska ju satsa på träningen istället för jag har precis köpt ett gym och sim kort på badhuset. Förövrigt så får vi får se hur länge bloggtorkan håller i sig, men håll ut! I know i will..


Andras åsikter:
Postat av: Cleo Zatch
Hahahaha 120 muffins! =)

Vet du vad jag har oxå bloggtorka fast än att jag vart i Rom nyss, jag tröttnade nästan på bloggen när man var i från den ett tag!!!

Ha det bäst!

/Cleo
2009-03-09 @ 09:59:11
URL: http://www.metrobloggen.se/cleozatch
Postat av: Elenor
Halloj!



Tack för i Fredags skitkul! Eftersom jag inte fick va med på spelningen i Söndags ( eller va med fick jag säkert =)om jag frågat men kunde ändå inte ) så jag vill också smaka på dina muffins dem låter så goda..Oj har du köpt träningskort på gymmet... Vad kostar det? Vill du ha sällskap?, skulle behöva springa lite på löpbandet jag =) .

Hoppas vi ses och kan hitta på nåt snart igen. Dörren står alltid öppen här och vi kan göra nåt hos mig också om du inte vill ha vin på golvet jämt =) Tycker också om att pyssla inför gäster =) Var rädd om dig!

Kramiz
Postat av: Malin | Just nu, designutlottning |
sv: Ja jag kanske får börja med det :P
2009-03-09 @ 13:27:31
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback