Eftertraktad vikarie, eller?

Gud vad glad jag blir nu. Igår ringde som sagt Timrådalens Förskola och undrade om jag kunde jobba Torsdag och Fredag, det kunde jag ju eftersom hela veckan var fri ifrån inbokningar då. Idag ringde Söråkers Förskola, alltså en helt ny förskola och undrade om jag kunde jobba resten av veckan f.o.m imorgon, jag tackade ja till Tisdag och Onsdag förstås men sa att jag var uppbokad resten av veckan så dem kan höra med någon annan vikarie tills dess, det gick ju bra. Sedan ringde Lotsgatans Förskola och undrade om jag kunde jobba på Fredag, "desvärre" är jag ju uppbokad då. Slutligen så ringde Timrådalens Förskola och bokade in mig två dagar under vecka 15, samt ändrade en tid vecka 14 ( då jag skall vara där en hel vecka ) så jag skall jobba längre. Gud vad glad jag blir nu! Jag känner mig riktig eftertraktad och behövd kan jag ju säga och då blir jag väldigt glad och motiverad att t.ex. börja träna mer regelbundet. Dessutom är det ju snart vår också, gud vad jag älskar våren! Nej, nu skall jag läsa lite bloggar.

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback