Fullpackad Onsdag

I Måndags hade jag ett rent helvete, ALLT gick bara fel och det var sååå jobbigt att jobba överhuvudtaget. Tisdagen var lite bättre och idag har det vart helt underbart. Dessutom så hann jag och syrran på Birsta City en sväng efter jobbet eftersom jag slutade 14:00 idag *kul* hon bjussa på mat med efterätt på IKEA Restaurangen också, trevligt! Annars brukar det alltid vara jag som bjuder alla hit och dit så det känns roligt att man blir lite bortskämd emellanåt också =) Jag shoppade loss på Panduro som vanligt och handlade lite smått på IKEA, men det blev inga stora summor tror jag. Nu ska jag strax iväg på Badhuset och mäta upp Yvonne för 40 längder, sen blir det sängen eller möjligtvis en film tills man somnar i soffan. Imorgon ska jag jobba igen *tjooohooo* Just nu känns allt bra och jag hoppas att det kommer hålla i sig länge nu! Det är ju snart vår också och det får vi ju inte glömma! Vårkänslor..

Andras åsikter:
Postat av: jennie
Jag var i badhuset igår och simma 50 längder, det känns i armarna idag :P







2009-03-11 @ 20:27:40
URL: http://jenniesplace.blogg.se/
Postat av: Cleo Zatch
Hahaha jo det kan man lungt säga!

=)

/cleo
2009-03-12 @ 17:23:52
URL: http://www.metrobloggen.se/cleozatch

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback