Fullspäckat schema varje dag nu

Jag tycker mig inte hinna med någonting som jag vill göra eller ens att hinna slappna av ordentligt, härligt jämtemot hur jag hade det innan måste jag faktiskt säga ;-) Det finns alltid något nytt att göra, men som vanligt blir alltid städningen tyvärr lidande. Idag hade jag öppningen och slutade då 13:00 och då passade jag på att kidnappade syster in på Birsta för jag behövde nya braller. Jag HATAR ju att handla kläder, inget är snyggt eller sitter bra ändå men trots det var jag TVUNGEN att hitta minst två par eftersom mina gamla byxor verkar ha passerat utgångsdatumet ( Dvs. hål i grenen ) Kappahl blev min räddning, sedan tog vi varsin smörgås på Charm eftersom magen började kurra, syster med en nätt liten räk smörgås och jag med en smarrig brie/salami baguette. Sedan strosade vi runt en stund på Birsta City och vi åkte nog hemmåt vid 16:00 tiden. Väl hemma så käkade vi lite taco rester och jag slängde in mina nya byxor i maskinen så nu väntar jag på att mina byxor ska bli klar i tvättstugan. Sedan skall jag hänga upp dem och efter det skall jag ut och gå en timma med min andra syster, och Jyrki förstås. Det är ju så fint väder idag så man känner sig nästan tvungen! Senare ikväll blir det Förhäxad i soffan tills jag somnar som vanligt och imorgon blir det sovmorgon, men det kan behövas det också ibland. Ha det bra där ute!

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback