Grattis Malena - Kick some ass

Vilken jävla tur det var att inte Caroline af ugglas gick vidare ikväll, jag började nästan gråta där ett tag när spänningen var hög. Jag tror fan att Marlena har en chans i den stora finalen alltså, låten är ju lite annorlunda och mäktigt på något sätt. Jag hoppas verkligen att dem satsar på lite effekter nu till det, kanske en "flygande Malena" eller en "Malena på en typ av plattform" så hon lixom kommer högre upp än publiken och ger en mäktig effekt. Sedan måste vi ju självklart ha smällare i höjningen så kan det nog få publiken att resa ragg =) Showen är ju A och O i sådana här sammanhang. Här kommer iallafall Malena Ernman med La Voix, vinnare av melodifestivalen 2oo9. Men visst är det lite konstigt att det har varit med så många stulna bitar iår? Men det tar jag vid ett annat tillfälle då jag inte är så här trött, som nu!



Andras åsikter:
Postat av: Malin
nej det är 50%
2009-03-15 @ 14:48:54
URL: http://muzzliz.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback