Mobiltelefons incidenten

Idag var det ingen som ringde på morgonen, inte ens klockan. Vid 11.30 klev jag upp och till min förskräckelse var mobilen avslagen och jag kunde inte heller starta den. Efter en stund så tog jag ur batteriet och blåste lite här och var i telefonen, om det kunde vart damm och nu så fungerar den igen. Tänk om man har missat en massa jobb nu pågrund av den där incidenten? Eller tänk om det hade vart en vanlig arbetsdag och att klockan inte hade ringt, nej fy! Jag som föröker vara så noga med det där. Enda gången jag har stängt av telefonen är när jag varit sjuk och inte kunnat jobba och ville vila utan att bli väckt, eller då jag fått wn tid då jag ska jobba och har då stängt av mobilen för att kunna sova ut utan att bli väckt av andra erbjudanden innan jag ska kliva upp och göra mig iordning. Men förhoppningsvis så skall mitt hem nummer också finnas med på alla papper så jag hoppas att det löser sej oavsett om min mobiltelefon lever ett eget liv eller inte. Hursom hellst så fick jag jobba igår på en ny avdelning ( syskon ) fast på en förskola som jag varit på förut, Lotsgatans Förskola. Det var jätte roligt och jag hoppas få vara där fler gånger, även om jag redan trivs hyffsat på småbarn som jag varit på mest. Dessutom ringde Bäckmo Förskola mig efter att jag fått liv i min mobiltelefon och undrade om jag kunde jobba imorgon 9-17 och det kunde jag. Egentligen skulle jag ju till Vårdcentralen imorgon 10.30 och ta bort ett födelsemärke, men eftersom det är en helt ny förskola så kan jag ju inte säga nej. Det kommer bli både roligt och spännande!

Andras åsikter:
Postat av: sensuellt
sååå snygg blogg
2009-03-17 @ 20:23:49
URL: http://sensuellt.blogg.se/
Postat av: Cleo Zatch
Hej

känns jobbigt att fråga men skulle du kunna hjälpa mig med en sak...Idol har börjat igen och man kan tipsa Bagge om nån som man skulle vilja se i Idol...jag undrar om du skulle vilja tipsa om mig...när man tipsar så måste man ha en ljudfil och en bild på den personen och ett kort brev om varför man vill att den personen ska få komma till juryn bilden och ljudfilen kan jag ju skicka till din mail...om du pallar asså....absolut inget tvång!

Kram på dej!

/Cleo
2009-03-18 @ 16:56:21
URL: http://www.metrobloggen.se/cleozatch
Postat av: Jennie
Låter kul!
2009-03-18 @ 17:08:59
URL: http://sliparen.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback