Ny dag och ny förskola

Idag var jag på Bäckmo Förskola i Söråker, guuuuuuud vilken fin avdelning, fina och självständiga barn, trevlig personal även på dem andra avdelningarna och självklart trevliga föräldrar. Jag trivdes som fisken i vattnet och jag fick även en positiv kommentar när en i personalen gick hem för dagen. "Det här känns så bra och det sa jag även till chefen också" sa hon och vinkade hejdå till mig. "Det är ömsesidigt" svarade jag, så jag hoppas verkligen att dem ringer mig flera gånger. Den förskolan gillade jag verkligen och det kändes som jag vart där förut fast idag var första dagen. Tur jag har då som ska jobba där imorgon också mellan 7.30-16.00. Men nu är jag så himla trött så jag ska lägga mig i soffan och glo på tv eller någon film tills jag somnar, det blir nästan alltid såhär då jag jobbar till 17.00 så gonatt typ ;-)

Andras åsikter:
Postat av: Elenor
Hejj! Va roligt att det gick bra.. Hoppas också på att du kommer få jobba där fler gånger.



Vill ses snart. Säg till när du/ ni har möjlighet...

Kraaaaaaaaamiz
Postat av: »» Michaela / Bloggdesigner ««
sv; Tack gumman <333
2009-03-19 @ 20:53:38
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Cleo Zatch
Jo jag bakar för fullt här hemma!!! =)

/Cleo
2009-03-19 @ 21:03:42
URL: http://www.metrobloggen.se/cleozatch
Postat av: Elenor
Hej!



jo jag hade så gärna följt med men har tyvärr 0 kronor i min plånbok. Pratade med yvonne också och hon sa att ni skulle käka taccos också i morgon men jag har inte råd med det heller.=( . Har inte ens bensin så jag klarar mig till Timrå. Får bli en annan gång.. TAck för att du frågade! NI är bäst!

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback