Semesterplaner för 2oo9

Idag jobbade jag till 16.30 och sedan fick vi besök utav e shoppande Marita och hennes kille Henke vid 18.00 - tiden. Det är alltid lika roligt när dem hälsar på, synd att dem inte bor här i Sundsvall bara för då hade vi kunnat umgås jämt! Vi har ju iallafall bestämt att vi ska åk till Amsterdam på Sensation Black tillsammans iår, men tydligen skall dem inte ens ha Sensetion Black iår utan bara Sensation White så nu har vi bestämt oss för en Monday Bar Black and white kryssning till Riga istället för då kan man handla sprit på engång, perfekt! Jag kan fan knappt vänta, jag ÄLSKAR kryssningar! Jag ska höra med Yvonne och Jimmy om dem är sugna också och kanske någon annan av våra trance älskande party vänner vill följa med? Det kommer bli såååå himla roligt! Förutom den kryssningen så skall vi ju åka till Luleå och Kiruna snart med min lillasyster Liza under påsken, vi tänkte nog åka på skärtorsdagen och bli borta till Lördagen veckan därpå. Då skall jag ÄNTLIGEN få träffa min lilla kusin Tilda, guuud vad jag längtar till det också. i skall passa på och gå på ishotellet i Jukkasjärvi innan det smälter, ta en soft fika på stan, hälsa på några av mina släktingar och kanske åka lite skoter också. I sommar hade jag och Jyrki även tänkt bila till Jyrkis familjs stuga i Finland och hälsa på hans farmor. Vi hade också tänkt ta med oss lillasyser Liza och då tänkte vi även åka till Waasalandia som är ett tivoli, sen blir det nog Tropiclandia efter det som är ett paradisbad i Waasa eftersom det intligger så långt från stugan. Dessutom så tar vi nog en eller två dagar på stranden, minst en fisketur, bastukvällar, korvgrillning, shopping på Tuuri som är typ som Ullared där i närheten ( fast dyrare eftersom dem handlar med euro där ) och så tänkte vi väl även åka till Seinäjoki och shoppar lite. Jag tror aldrig vi har rest så mycket på ett och samma år så det här kommer bli så himla roligt, speciellt att Liza skall med till Finland men även att vi ska på kryssning med Marita och Henke.



Sötare bebis finns inte

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback