Sista dagarna som spring vikarie

Iallafall för en stund. Idag har jag jobbat på Timrådalen, syskon. Det var kul att vara tillbaka där, men sorgligt på samma gång förstås. Dessutom har jag inte varit där på ett tag nu så man har lixom "kommit av sig" i rutinerna lite grann. Helt ärligt så förstår jag inte hur andra vikarier som springvikar på många olika förskolor håller reda på vilka föräldrar som hör till vilka barn, vad alla barnen heter, exakta rutiner, regler, scheman osv. Men jag tycker jag har klarat mig hyffsat bra iallafall, trots att jag är en YR tjej =) Helt ärligt så är jag totalt handikappad utan min almenacka som jag skriver upp allt i och som jag jämt bär runt med. Imorgon är det sista dagen som springvikarie för en tid framöver och då skall jag vara på Timrådalen 8.30-17.00, härligt med sovmorgon måste jag ju säga =) Nej, nu ska jag värma på lite färdig Pite palt och sätta mig ner och se ännu ett avsnitt av mitt älskade Förhäxad, sista avsnittet på säsong 1 nu. Spännande!

Andras åsikter:
Postat av: Cleo Zatch
Tack så hemskt mycket...ja man vart ju riiiktigt nervig när man skulle gå till frissan...jag hatar att gå dit...dom brukar alltid få mitt hår att få en svampformad karaktär...eller så ser jag alltid ut som en svamp det är bara det att jag inte tittar så mycket i spegeln!

hashaha!!

/Cleo
2009-03-27 @ 19:32:56
URL: http://www.metrobloggen.se/cleozatch

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback