SVT's Konspiration bakom Melodifestivalen

Som sagt så har jag helt allvarligt funderingar på att SVT väljer vinnaren helt själva för att medvetet förlora finalen, och att folkets röster bara är för att tjäna in pengar. Men iår då Marlena vann och den seger tippade ( från alla håll utom mitt ) Caroline af ugglas kom tvåa så trodde jag för en kort stund att folket verkligen hade röstat helt fritt, även om man har hört att det inte verkar vara någon ( utom jag då ) som gillar Marlena. MEN nu kom jag på det, eftersom det har snackats om diskning av Marlenas "plagiat" hit och dit i folkmun så tränkte jag att det hela kanske bara är en konspiration. Dem lät Marlena vinna bara för att kunna diska den senare ( eftersom den är så lik en annan ) så den där jävla ugglan ska kunna representera Sverige i Eurovision song contest. Ja, den som lever får se! Det är bara min tanke.

Andras åsikter:
Postat av: Malin | bloggdesigner |
svar: tack, du är alltid så snäll :) Nej jag är bara självlärd :)
2009-03-16 @ 14:52:46
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/
Postat av: ANNA O
Jag tycker å Malenas låt e kanon!!! JIPPI!!!

Hoppas allt e bara bra me dig!! KRAM
2009-03-16 @ 21:39:18
Postat av: jennie
Haha den som lever får se, men du kan ha en poäng! ;)
2009-03-17 @ 19:24:18
URL: http://jenniesplace.blogg.se/
Postat av: Viktor
sv: Jag är också osäker på det där om SVT väljer ut vinnaren, när han från falun skulle läsa upp sina röster sa han ju fel men det kom ändå upp poängen på den det egentligen skulle ha varit så det verkade som att dom redan visste hur rösterna därifrån var :P sen svammlet med internationella juryn osv :S
2009-03-17 @ 23:31:54
URL: http://viktore.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback