The Voice's drog reklam - Sanna Bråding

Jag trodde jag skulle smälla av när jag som vanligt kikade på "The Voice" imorse. Josefin har varit bortrest och då har Sanna Bråding hoppat in som vikarie varpå redaktionen hade fått många tråkiga och arga mail. En person hade tydligen skrivit något i stil med "Hur kan ni ta in en kriminell i programmet" och "The Voice gör drog reklam" eftersom Sanna som känt har gått ut i medier om att hon sysslat med droger. Hur fan kan folk skriva eller säga så? OMOGET! Jag förstår fan inte hur dessa människor tänker! För det första så är det hennes liv vi pratar om, en privatsak. Hur skulle du tycka om vi lade oss i ditt liv och dina val hela tiden? Sedan så har hon ju har själv sagt att hon har haft en tuff tid i sitt liv vilket ledde henne rakt in i ett osunt beteende, det här är den psykologiska biten dvs. en kris eller trauma i livet ( t.ex. dödsfall, våldtäckt mm ) orsakar en reaktion ( T.ex. man gör saker undermedvetet för att försöka glömma och förtränga känsorna som krisen/traumat medförde ) så man får ett problem ( T.ex. ett drog missbruk, alkoholberoende, matberoende, sexuella avvikelser ) Men hon har ju valt att gå ut med det i media, att vara rak och ärlig mot oss trots att det inte är hennes skyldighet och sedan har hon även varit i rehabilitering för det, vilket tyder på att hon vill ändra sitt beeende och bryta sin onda vana. Hon mer än FÖRTJÄNAR en andra chans och det enda jag kan säga är fan att ni är ta mej fan inte heller helt fläckfri, vad har du för skelett i din garderob egentigen och vågar ni gå ut med dem och stå för det? TÄNK efter före ni öppnar käften för ni kan inte ana hur hårt ord kan såra! Stötta henne istället för att kasta skit, för en dag kanske det är DIG det handlar om i ett annat sammanhang ( T.ex i din egen vänner krets )  och då kommer du önska att du hade kunnat bete dig som den "större" människan och kunnat lära dig något utav det. Sanna, välkommen tillbaka!




Andras åsikter:
Postat av: tacksomfan
jag håller helt klart med! om man sett avsnittet av "du är vad du äter" när hon var med hade man insett en hel del. jag hade fördommar mot henne innan jag såg det programmet också, men det ändrade HELT min syn på henne. jag trodde bara hon var nån kändis som följde trycket och testade droger för "alla andra" gjorde det men jag hade fel. åh, blir så irriterad på folk som klankar ner på andra människor - precis som dom är perfekta? ingen jävel är perfekt.
2009-03-12 @ 23:42:36
Postat av: Cleo Zatch
Jag håller med dej fullständigt!

Hon har nog fått sin del av skit i sitt liv...nu är det dags för henne att få stå stolt och finnas som alla andra!

Varför skulle man vilja ge henne mer skit!

Äh dom får nog det dom ger...det brukar ju bli så i slutändan!

/Cleo
2009-03-13 @ 11:11:17
URL: http://www.metrobloggen.se/cleozatch
Postat av: Sanna
Faan, vill bara säga tack för att det finns såna fina som lägger ner tid på att verkligen bry sig. Vad rörd jag blev...Tack!
2009-03-14 @ 10:36:27
URL: http://metrobloggen.se/sannabrading

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback