Vilodag

Jag har börjat kika på den första säsongen utav Förhäxad och jag är redan inne på avsnitt sex. Gud vad bra den här serien är, jag kan knappt sluta titta. Hade jag haft pengar hade jag köpt hela boxen nu på en gång, men det har man ju inte. Nu blir det lite helg biktning för er som är nyfnikna. Vi var som sagt ut en sväng i fredags och firade Robban på O'Learys efter tårtan hos Yvonne, det var väl helt okej men jag var jätte sressad och trött så nu ska jag VILA flera helger framöver hade jag tänkt. Gårdagen var väldigt lugn och händelselös, men det kan vara skönt det också. Idag har jag skrivit en ansökan till en förskola som söker medarbetare till Granloholm i Sundsvall. Jag har inga höga förväntningar men det skulle vara jävligt roligt att få ett längre vikariat för en tid framöver, och slippa bli utringd på morgonen. Jag hade ju såklart tänkt att skriva in ansökan tidigare men jag har varit så himla trött på senaste tiden att jag inte visste vart jag skulle ta vägen och att skriva en ansökan tar verkligen på krafterna har jag märkt. När vi ändå snackar jobb så blev jag uppringd idag utav Timrådalens förskola som ville att jag skall jobba på torsdag och fredag, sedan har jag redan fått ett vikariat där under hela vecka 14 sedan tidigare. Veckan efter på skärtorsdagen så skall jag, Liza och Jyrki äntligen bila upp till Kiruna, jag längtar! Gud vad tiden går fort, snart är det sommar! Nu ska jag slå på ytteligare ett avsnitt av Förhäxad och invänta Jyrki som har varit och jobbat idag, han är så duktig. Sedan hade jag tänkt små plocka lite i lägenheten för att förbereda en stor städningen i veckan istället för på helgen är man ledig och det ska man ju utnyttja tycker jag, speciellt när man jobbar så hårt på veckorna =) Ps. Här kommer en bild på ett ursnyggt halsband som jag såklart är sugen på från Cocoo 




Andras åsikter:
Postat av: Kristin
om du kollar in denna länken så är det längst upp till höger: http://kikedo.blogg.se/2009/march/my-birthday-present-s.html



kram
2009-03-22 @ 21:19:54
URL: http://kikedo.blogg.se/
Postat av: p u s s y d o l l
Sv; Hm nej vaddå då? :)
2009-03-22 @ 21:19:57
URL: http://pussydoll.blogg.se/
Postat av: Kitty
Sjukt söt blogg:D
2009-03-23 @ 13:41:23
URL: http://cuupcakee.blogg.se/
Postat av: Cleo Zatch
Jag kollade den här sidan med halsband osv...fasiken vilka coola halsband...nu skulle man ju haft pengar...jag bara älskar halsband eftersom att jag är allergiskt och inte kan ha örhängen så får man ju pynta sig själv med halband istället =)

/Cleo
2009-03-23 @ 15:30:25
URL: http://www.metrobloggen.se/cleozatch

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback