Åldersgräns på alkoholfritt vin

Ha! Jag var nyss på BOA och handlade en flaska alkoholfritt vin för 40:- Men tro på fan att jag får visa legetimation iallafall. Det tackar vi för! 25 år och ser ut som 19 år, eller? Ja, inte gör det mig något! För sedan när alla andra gnäller över sina rynkor och påsar så kan jag gnälla över tonårs finnar, inte för att jag har några men ändå. En fråga bara: Vad tycker ni är bäst, att se yngre eller äldre ut?

Andras åsikter:
Postat av: Cleo Zatch
Tja äntligen kan jag gå in å din blogg...jag har problem med grafik och ljud nu när jag sitter vi en mac dator eftersom att mi pc dött!

Innan jag slutade röka så fick jag alltid visa leg på systemet...det behövs inte längre...jag åldrades när jag slutade röka antar jag!

Jag örjade ju röka när jag var tyo 11 eller 13 och man växer ju inte lika bra när man röker...så jag antar att jag väljer att se lite äldre ut...det gör inte så mycket...jag mår ju ändå bättre nu som vuxen än vad jafg någonsin gjorde som barn!

Kram på ej!
2009-05-07 @ 16:46:16
URL: http://metrobloggen.se/cleozatch

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback