Fortsatt vikariat

TJOHOO.. Jag får fortsätta tre veckor till iallafall, men hoppas på mer sen ändå. Men troligtvis så blir det väl inte så mycket mer sedan eftersom det finns LAS listor och LAS regeler som skall följas, fy! Jag tycker såhär att eftersom jag ändå "är på plats" och lärt känna barnen, rutinerna, föräldrarna, personalen osv så är det väl synd om dem skall ta in någon helt ny då "bara" för att dem står högst på LAS listan. Dem kan "lasa" in dem personena vid ett annat tillfälle, men så är det tydligen inte :OP Jag är glad att jag får jobba tre veckor till iallafall, det blir ju sammanlagt sedan två hela månads löner det! Jag uppdaterar med mer semesterbilder senare idag. Nu skall jag käka lite melon och glo på förhäxad =) Ha det så bra så länge!

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback