Gratulerer Norge

Även om jag hellre gärna hade sett Marlena på pris pallen så är det helt klart ett GODKÄNT bidrag som tog hem hela skiten igår kväll. Jag gillar den mystiska musikstilen och låttexten är också ganska spännande, det får mig att tänka på folkmusik och sägner från förr. Sedan var det roligt att det var ett GRANNLAND som vann igen! Men jag gillade ju Marlenas poppiga opera och jag trodde att det skulle funka internationellt också, men tråkigt nog så blev det inte så. Men vi får träna till nästa år och spöa skiten ur våra motståndar länder 2010 istället! Här kommer iallafall vinnarbidraget Alexander Rybak från Norge med Fairytale.


Andras åsikter:
Postat av: JENNIE
Norge var bra! =)



Hur är det med dig idag? var längesen man hörde något från dig =)
2009-05-18 @ 21:42:00
URL: http://jenniesplace.blogg.se/
Postat av: sandra
norge var så bra! han e såååååå söt :)
2009-05-28 @ 12:56:52
URL: http://pahlm.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback