Det är inte lätt när det är svårt!

Jag vet inte om jag har berättat om det här redan, men jag tycker att vi behöver oss ett gott skratt nu när det är så mörkt och dystert hela dagarna. Följande incident är en typisk mig händelse som jag bjuder på:

Jag satt och gjorde korsord ( som jag förövrigt aldrig har varit bra på ) hemma hos mamma när jag läser "Oduglig Persson" i en rutan med fem tomt gapande rutor i följe, förvånat skriver jag såklart in "Göran" varpå min syster och mamma som sedan ska hjälpa mig börjar att gap skratta. Jag har ju såklart läst fel på Person och Persson, kanske så är det bara jag som anser att Göran Persson är oduglig ändå?!


Andras åsikter:
Postat av: Fröken OTTO
Hihi!!! Det va roligt!! KRAM på dig jänta!
2009-11-20 @ 00:43:49

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback