Första snön

Jag tog en extra lång sovmorgon idag när jag ändå fick vara ledig. Idag har jag ju tänkt städa och sådana tråkigheter så jag måste ju ladda batterierna riktigt så man orkar sedan =) hehe. Hursom hellst när jag kikade ut genom fönstret efter att jag hade klivit upp så fick jag till min förvåning se det här:


Vyn till höger från köksfönstret


Vyn till vänster från köksfönstret

Jag blev sååå glad, för ÄNTLIGEN kommer mitt vita vinterland! Vi har ju haft det väldigt blött, grått och tråkigt här i Sundsvall/Timrå trakten, men nu äntligen kom den första snön. Nu önskar jag bara metervis med glimmande snö på det här och en strålande sol till så kommer jag bli vinterlycklig iår igen! Nu blir jag faktiskt sugen att börja plocka fram dekorationerna snart, varför ska man plocka fram så mycket skit bara för en enda ynka månads skull? Det är bättre och börja i tid så har man mer tid till annat sen =)


Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback