HÄNG UT PEDOFILERNA!

Varför skall man skydda perversa svin, som uppenbarligen är helt jävla sjuka i huvudet? Det är INTE normalt att ha sexuella fantasier om barn, det är INTE rätt och det är fruktansvärt SJUKT att ha det! Men dessa svin som det skrivs om i den här artikeln har faktisk även GJORT NÅGOT och inte bara fantiserat! Jag skulle ALDRIG NÅGONSIN behandla en pedofil som människa, för den rätten har dom förbrukat genom sin blotta existens! Det är fruktansvärt äckligt, vidrigt och jag skulle vela göra saker som jag inte ens drömmer i min värsta mardröm med dessa vidervärdiga människor! HÄNG UT DEM ÖVERALLT, DET ÄR DET MILDASTE STRAFFET DOM KAN FÅ! Jag förstår inte hur man kan "skydda" dessa? Vad skulle du tycka om "dom" hade varit på dig när du var barn? eller ännu värre.. om "dom" varit på DINA barn?!


Andras åsikter:
Postat av: Sofia
Samtidigt är dte oftast en psykiskstörning som omgivningen skapat, så är det fel på människan eller omgivningen?
2009-11-07 @ 17:11:34
URL: http://gummibollen.blogg.se/
Postat av: L
Tror du verkligen att de bara vaknade upp och tänkte att "Nä fan, nu ska jag nog ta och skaffa en läggning som jag aldrig kommer kunna leva ut och som för alltid kommer stöta ut mig från samhället."?

Du verkar ju dra något slags likhetstecken mellan pedofil och våldtäktsman och tror inte heller på människors förmåga att bättra sig? Tror du verkligen att en pedofil kommer känna sig uppmuntrad till att skaffa sig ett normalt beteende och liv genom att bli smutskastad och hånad av alla i sin omgivning?

2009-11-07 @ 17:22:02
Postat av: Madicken
Kommentaren över har delvis rätt.

Men har man någon gång blivit utsatt för en vuxen som barn, så skiter man fullständigt i om den ändrar sig. Allt man känner då är hat. Tro mig.



Så nej, jag ser ingen anledning att skydda såna folk. .



Japp folk är fega! :O
2009-11-07 @ 17:24:30
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Sofia
Nja bros på om man ser det från den psykodynamiska synvinklen eller inlärningspsykologin. Det finns mekanismer som sänder ut att det är fel men har man för få av dem så vet man inte att man inte borde göra det. Bros på hur illa det är, alla vet faktiskt inte det och de som gör det kan antagligen inte kontrollera sig själva. Ett desperat rop på hjälp och det måste inte vara så att de blivit utsatta själva.
2009-11-07 @ 17:40:14
URL: http://gummibollen.blogg.se/
Postat av: baileyz
Till L:

Nej jag VET att det inte är så! Men det är ju ändå fel och man ska ha hjälp. Jag har aldrig sagt att dem är våldtäcktsmän, men i atrikeln så har flera utfört sexuellt utnyttjande med barn som dom ÄR dömda för... Tror du barn UNDER 13år kan säga att dem INTE VILL? Jo, jag har själv bättrat mig i en hel rad med olika saker, men tyvärr är detta något som jag har svårt att tro att en pedofil skulle kunna bättra sig i.... Som Sofia säger har det med en strörning att göra så hjälp ska dom ha och det med detsamma.. men nån stöttning ska dom fan inte ha! "Det är så synd om mig, jag är pedofil och tänder på småflickor" herregud så patetiskt!
2009-11-07 @ 17:45:46
URL: http://baileyz.blogg.se/
Postat av: S
Då får jag en bättre förståelse. Skönt att du inte utvecklat något av det :)
2009-11-07 @ 17:54:37
URL: http://gummibollen.blogg.se/
Postat av: Madicken
<3

Sånt får egentligen inte hända.

Aldrig i livet kommer sånt gå ut i huvudet.

Jag är också ett offer.



Jag hatar människan.

Skulle kunna slå sönder den.
2009-11-07 @ 18:08:29
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Mother, Married &Twenty
Håller med till viss del. Tycker ändå att man ska behandla dem som människor men samtidigt måste det få rejäla konsekvenser att förbryta sig på ett sätt som en aktiv pedofil gör. Att då hänga ut och varna samhället för dem tycker jag ändå är ett bättre straff än att låsa in dem.



Ni som skriver ovan att det är en läggning - det är det inte. Det är en STÖRNING. En läggning är något man föds med, men man föds inte med en sexuell störning, därför kan man bota en sexuell störning, men inte en läggning. Eller tror ni att man kan "bota" homosexuella också? gahh
2009-11-07 @ 19:57:20
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: Anonym
Tur att det har blivit bra för dig. Jag hade själv aldrig någonsin förlåtit någon som gjort något mot min vilja. Det är bara synd att du måste bära på det. All lycka :)
2009-11-08 @ 18:01:31
Postat av: Sofia
Tur att det har blivit bra för dig... (min)
2009-11-08 @ 18:02:16
URL: http://gummibollen.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback