Kissie - En helt vanlig tonåring!


Undra hur många hjärnceller som dör varje gång hon bleker håret?

Jag förstår inte! Ni hatar Kissie, men ändå följer flera tusen hennes blogg? Visst, jag gav faktiskt henne också en chans efter att ha sett henne i "Vakna med the voice" för inte så länge sedan jag också, då hon verkade vara en smart tjej med kloka åsikter. Men efter att ha följt hennes blogg i en månad så orkade jag inte med mer. Det är BARA negativa åsikter på ALLT och förstås alla dessa omogna inlägg om utseende fixering och så får vi inte glömma hennes storhets vansinne!

Varför fortsätter vi då att följa hennes blogg? Älskar vi att hata så mycket? Då är ju vi lika mycket idioter som Kissie själv. Nej, efter alla stavfel, lögner och påhopp så slutade jag att prenumerera på hennes omogna tonårs blogg efter en månad! Utan oss prenumeranter så är hon ju ingenting så varför gör vi henne till någonting?!

Kissie beter sig precis som vilken omogen, ouppfostrad, egoistisk fjortis som helst ( trots att hon är 18 år, när skall hon växa upp egentligen.. vid 40 eller? ) och jag tycker iallafall INTE att hon förtjänar den uppmärksamhet som hon får, vare sig den är bra eller dålig. Jag tycker ärligt talat synd om hennes föräldrar, eller så kanske det var deras brist på kärlek som skapat det monster dom tillslut fick - vem vet?! Jag skall iallafall lära mina barn om hur viktigt det är med empati, medkänsla, respekt och rättvisa istället för att mobba och söka bekräftelse som Kissie gör. Kissie är ingen förebild, hon är bara en helt vanlig tonåring med en naiv livsinställning!


Andras åsikter:
Postat av: F R I D A M [freedom]
Men om problemet redan fanns i den här tjejen så kan man ju fortfarande inte beskylla Kissie? Då kan man istället beskylla alla designers, Victoria Beckham, Nicole Richie, alla som sätter sjuka ideal. Kissie är ju inte sjukligt smal, vilket pucko som helst ser ju att hon inte är bekväm med sig själv när hon redigerar som hon gör. Om en kille utför ett mord som är inspirerat av en film, ska man beskylla regissören för mordet då. Eller va? Kissie hade aldrig snackat med tjejen, aldrig sagt något till HENNE. Därför har jag svårt för folk som anklagar henne för mord.
2009-11-12 @ 20:48:18
URL: http://fridam.se
Postat av: Miss P
Haha. Förstår ni inte? Den tjejen har mer bakom pannbenet än ni tydligen. Kissie har inga problem med stavning, hon är inte en pantat blåst bimbo. Allt hon skriver och gör är hon ju för att provocera. Det är sånt som gör att ni läser hennes blogg heeeela tiden. Hon är en skandal ni vill gå in och hitta fel, skriva elaka saker, kommentera att hon photoshoppat sina bilder fel (som om det inte är medvetet?). Ni som läste bloggen förr vet att Kissie inte är sån här. För förr skrev hon inte lika provocerande. Hon skriver ju bara för att ni ska reagera!
2009-11-12 @ 21:01:11
URL: http://dreamsdonotend.blogg.se/
Postat av: jasmine
ja, jag tycker det är sjukt att bloggare som enbart har läsare pga att de provocerar så mycket, faktiskt får betalt. Jag tycker att uppmuntrande bloggar bort få betalt ist. Då skulle nog bloggare så som kissie kanske sluta klanka ner på alla andra. eftersom hon påstår att de bara är för att få publicitet.. Men mja, världen är ju som den är...
2009-11-12 @ 21:03:21
URL: http://www.metrobloggen.se/jasmines
Postat av: F R I D A M [freedom]
sv; och precis därför ska man inte ha henne som förebild ;)
2009-11-12 @ 22:00:28
URL: http://fridam.se
Postat av: . Pjumas . ♥
Jag har också undrat varför hon har så många som följer henne när det ändå finns massor av människor som typ hatar henne!?!
2009-11-17 @ 14:57:41
URL: http://pjumas.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback