Ny Bloggrunda och tips på bloggar

Jag har nyss uppdaterat min "Bloggrunda" eftersom jag hade en del gamla bloggar som jag inte längre besöker och även en del bloggar som uppdaterar alltför sällan. Därför så har jag nu valt några nya väl valda bloggar med omsorg och man kan nog till och med säga att dessa bloggar är mina favoriter just nu i bloggvärlden. En del för att dem ger mej inspiration och motivation och andra för att dem är roliga och intressanta att läsa, så ta gärna en titt i min "Bloggrunda" i menyn till höger under "Baileyz arkiv" och om ni drar muspekaren över länken så kommer en beskrivning av bloggen fram som ni kan läsa innan.


Andras åsikter:
Postat av: Cleo Zatch
Hahahaha fan va sööööt du eeee!!!!!!
2010-08-23 @ 00:23:53
URL: http://www.metrobloggen.se/cleozatch

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback