Nya inköp i smyckesväg

I somras så livnärde jag och Jyrki nästan oss bara på jordgubbar och vattenmelon, det är så himla gott och fettsnålt dessutom. Ända sedan dess har jag letat efter ett snyggt och ganska realistiskt jordgubbs- och vatten melons halsband. Till min lycka hittade jag ju en as snygg och verklighetstrogen vattenmelon bit från Kawaii Design som jag genast beställde hem och igår hittade jag även en stor, även den verklighetstrogen jordgubbe som jag också bara var tvungen att beställa hem. Dessutom så passade jag på att beställa en liten mjuklass i våffla för den var så söt och dessutom så är ju det ju också jätte gott på sommaren! ♥


Andras åsikter:
Postat av: Biz
Jättesött :D
2009-12-01 @ 10:00:11
URL: http://pinkbiz.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback