RÖSTA PÅ MED TILL VECKANS BLOGG

Men hallååå? Knappt nån röstar ju och tävlingen avslutas på Söndag. Jag BORDE ju ha MINST 14 st röster iallafall, men jag har bara en.. varför prenumenerar ni på min blogg för egentligen? Det är ju ingen större ansträngning att kommentera ett inlägg, och när bad jag er sist om någonting? Det här är en rolig engångsförteelse och jag hoppas att jag hittar lite fler prenumenanter - så gör en god gärning och lägg en röst på "Baileyz" eller "Nr 3" i den här bloggen Så blir jag jätte glad! Pretty please.. 

Tack Cleo Zatch för din röst och dina fina ord om mig ♥ Du är så gullig!


Andras åsikter:
Postat av: Alexandra ♡
Älskar din bloggdesign! Inte har du väl möjlighet att göra en åt mig också? (a) hihi ;)
2009-11-07 @ 17:55:31
URL: http://allosblogg.blogg.se/
Postat av: Alexandra ♡
Tack, så snällt att kunna tänka dig att hjälpa mig, men jag förstår om du inte kan just nu :) Får väl höra av mig i framtiden ;)
2009-11-07 @ 19:50:29
URL: http://allosblogg.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback