Tävling hos FOKI med MR GIZMO

Jag är med i en tävling hos Foki om att vinna en Iphone + ett egenvalt skal från Mr Gizmo. Var med och tävla ni också, tävlingen avslutas på Söndag 22/11. För att få lite julstämning så skrev jag också ett litet julrim till:

Mer exklusiv än en mobil
musik och film och mer därtill
en sån jag önskar mej till jul
så jag kan leka och ha kul

MrGizmo nu en tävling har
med söta Foki snäll och rar
en iphone är som första pris
som jag vill vinna givetvis


Andras åsikter:
Postat av: baileyz
Mer exklusiv än en mobil

musik och film och mer därtill

en sån jag önskar mej till jul

så jag kan leka och ha kul



MrGizmo nu en tävling har

med söta Foki snäll och rar

och en iphone är som första pris

som jag vill vinna givetvis

2009-11-17 @ 18:55:47
URL: http://baileyz.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback