Back to the fifties

I Februari skall jag dra iväg med Jyrki, Marita och en massa annat folk från Sollefteå på en Wheels Nat's Winter kryssning. Det är tidningen Wheels som har en bilträff på Viking Line, Cinderella och det kommer vara en massa raggare, snygga bilar, bra musik och så klart en riktigt schysst stämning ombord. Det kommer bli jätte roligt och jag ser verkligen fram emot det! Självklart så vill man ju klä upp sig inför kryssningen också och den här gången skall jag faktiskt gå i en soft Rockabilly / Back to the fifties - stuk istället för mina vanliga vardags / fest kläder. Jag har nämligen budat hem en schysst klänning på Tradera, en sådan som jag länge har velat ha men aldrig har köpt! Nu skall jag bara söka reda på en schysst frisyr och lite accessoarer såsom väska, skor, halsband och kanske ett skärp i rött som jag skall ha till.


Framsidan


Baksidan


Andras åsikter:
Postat av: Ronda.blogg.se- Utrustning, Tips, Skötsel, Tankar och Funderingar, Träning/Tävling och Ridsport, allt för dig och din häst!
Härlig klänning ;)
2009-10-30 @ 11:12:10
URL: http://ronda.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback