Födelsedagspresenterna

Nu tänkte jag redovisa för er vad jag fick av alla i presenter iår. Men jag vill bara börja med att säga att jag är jätteglad att alla ville komma och tack för alla fina presenter som jag fick, jag älskar var och en lika mycket!

Mamma och Janåke: ( Mamma och hennes sambo )

Den lilla "börsen" och dem utklippta papperspengarna i miniformat var bara en skämt gåva, det jag egentligen fick var alltså 400:- insatt på banken

Ellinor: ( Min äldre lillasyster )

Fyra Playboy highball glas i rosa samt 200:- och två 10;an lotter

Joakim: ( Min enda lillebror )
200:-

Liza: ( Min yngre lillasyster )

Ett jättefint pärlhalsband i tre längder med vita pärlor


Närbild på pärlhalsbandet


Jättefina rosa örhängen i form av stjärnor


Närbild på örhängena

Jyrki: ( Min sambo )

En liten Miranda nalle, en lite snöglob och en liten ram av samma märke samt 1000:-

Kari & Linda + Anna Liisa & Seppo: ( Jyrkis bror & hans fru + Svärföräldrarna )

En rosa bakbunke, ett rosa decilitermått, en disktrasa med texten "Att diska är inte riktigt min grej" en muffinsbok, muffinsformar och presentkort på Birsta City för 300:-

Yvonne: ( En utav mina bästa vänner )

Presentkort på Lagerhaus för 200:- samt en liten blomma i rött och svart

Anna: ( En utav mina bästa vänner )

Ett halsband med stjärnor


Närbild på stjärnorna


Örhängen i rock tema

Josephine: ( En utav mina bästa vänner )

En muffin och cupcakesbok och två olika muffinsformar


En kaffelikör, två kaffekoppar i miniformat och mitt favoritkaffe

Robban & Jezze: ( Två kompisar )

En Dooley´s


Sarah: ( En väninna )

Lite scrapbooking tillbehör, löv och band

Det var nog alla presenter som jag fick tror jag, om jag nu inte glömt någon. Jag tyckte att alla gjorde ett bra jobb med att hitta presenterna för det var ingenting som jag inte tyckte om iår, men det bästa var nog att alla verkligen kom och att dem tyckte om fikat som jag jobbat så hårt med! Förutom presenterna så fick jag sammanlagt 1800:- i pengar och 500:- i presentkort. För presentkorten så köpte jag det här på Lagerhaus:

 


Fyra små jätte söta muffins liknande glassbägare i olika rosa nyanser för 99:-


En jätte cool mini högtalare till datorn eller ipoden så man får lite högre ljud för 349:-


Andras åsikter:
Postat av: . Pjumas . ♥
Fina presenter :D
2009-10-11 @ 13:57:26
URL: http://pjumas.blogg.se/
Postat av: Cleo Zatch
Grattis på födelsedagen i efterskott bruden!

Fasiken att jag missade den!

Här får du iallafall 100000000 kramar från mig!

/Cleo
2009-10-11 @ 18:28:22
URL: http://metrobloggen.se/cleozatch
Postat av: Cleo Zatch
Ja fan vi kör stenhårt nu....

Men jag tror vi åker ut denna veckan...
2009-10-12 @ 17:36:54
URL: http://metrobloggen.se/cleozatch

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback