Ja, må jag leva!

Äntligen är min födelsedag förbi och som jag trodde kunde jag pusta ut och säga "det var visst inte så farligt" Men det var mycket bättre kväll än så, jag är så himla nöjd och glad över igår och det här är lungt min allra bästa födelsedag någonsin! Ingen av dem jag bjöd har tackat nej och dem som verkligen inte kunnat komma igår, bokade vi bara om - och det är jag så himla glad över. Jag inväntar nu snart en hemlig gäst J och i veckan kommer ännu en hemlig gäst E ( jag tror dem båda vill vara anonyma på bloggen ) hehe ;-) Jag vill iallafall berätta lite om kvällen och vad jag fick och eftersom ni är så trogna läsare så vill ni säkert veta det =) Vid 17-tiden så kom Mamma, JanÅke ( som också fyllde år igår ) och mina syskon Ellinor, Joakim och Liza samt Jyrkis bror Kari och hans fru Linda. Jag var inte riktigt klar eftersom jag hade jobbat till 16:30 och har på dem senaste åren blivit lite av en tidsoptimist ( det kan jag tacka Jyrki och Yvonne för ) Hahaha, nä men skämt åsido. Man ska ju inte stressa MEN jag hade ju haft en vision av kvällen och då ville jag att ALLT skulle vara klart tills det plinga på dörren men tyvärr så tog allt liiite längre tid än jag trodde att göra iodning garneringen på smörgåstårtan, jag menar.. skala räkorna tog ju för fan 30 minuter! Hursom hellst så bjöd jag då på lite blandat som jag bakat kvällen innan i sex timmar, det var vanliga muffins, amerikanska cookies med nonstop, marängtårta med krisp, en bärpaj med smuldeg och vaniljvisp samt en stor smörgåstårta med räkor och lax. Vid 18:30-tiden kom Anna och vid 19-tiden kom Yvonne, sedan kom Robban och Jezze vid 21-tiden samt Sara och hennes nya kille Johan vid 22-tiden. Allt som allt gick dem sista personerna vid 01:00 på natten och då hade vi fikat, surrat och sjungit singstar som galningar! Tack alla som kom och tack för alla presenter! Jag är så glad att jag har er <3

Ps. Jag lägger ut bilder på mina presenter lite senare..


Andras åsikter:
Postat av: Emelie
Grattis i efterskott :-) Låter som en toppendag!
2009-10-04 @ 13:37:24
URL: http://blodpannkakorochplaneter.blogg.se/
Postat av: Miia
Grattis ;)
2009-10-08 @ 21:16:50
URL: http://minttus.blogg.se/
Postat av: Emma
fin blogg gillar verkligen designen och ipoden:) och hur fick du in ipoden? vill också ha en sådan nämligen:) tacksam om du vill hjälpa mig:)
2009-10-08 @ 21:18:16
URL: http://lingbum.blogg.se/
Postat av: . Pjumas . ♥
Försenade gratulationer :)
2009-10-09 @ 17:58:33
URL: http://pjumas.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback