Jag har blivit ett tradera luder

Nej, riktigt så illa kanske det inte är. Men nu har jag verkligen kommit igång med Tradera och jag bara älskar sidan mer och mer. Ni kanske minns mitt första köp, ett trucker girl halsband som jag hade sökt efter i ett år?! Nu har jag hittat ännu en sak som jag febrilt efterlyst, det är en edge punch från Martha Stewart som heter Doily Lace för scrapbooking. För er som inte scrappar kan jag berätta att man stansar ut ett mönster på papprets kant. Jag har frågat efter den bland andra scrappare, men dem har bara hänvisat mig till utländska sidor vilket jag tycker känns lite otäck. Jag vet ju inte riktigt vad slut summan blir med tanke på frakten, tullen och vad dollarn ligger på och dessutom så vet man inte om säljaren är seriös. Men nu idag så har jag äntligen vunnit budet på 274:- på tradera, dessutom så har jag även bara någon dag innan vunnit budet på 90 cm svart punchinella för bara 16:- så jag är hittills jätte nöjd med Tradera.


Svart punchinella dekor för scrapbooking design


Martha Stewart's Doily Lace edge punch för scrapbooking


Andras åsikter:
Postat av: kattis
gud va peppad jag blir att gå ner i vikt då jag läser din blogg. måste faan ta tag i det nu jag med! det här håller inte längre! får nog börja på söndag eller måndag för i helgen ska jag få besök av en gammal klasskompis som jag inte sett på länge så de blir nog lite fest. Men sedan så, då jäklar! Då ska jag banne mig bli liiite fitt till nyår iaf! :D



kram kram
2009-10-28 @ 21:42:01
URL: http://katarinaelfgren.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback