Julkorts scrapping

Ska man skicka julkort så måste man vara ute i god tid, men skall man också GÖRA sina egna julkort så måste man vara ute ännu tidigare. Själv har jag inte riktigt bestämt mig HUR många julkort jag skall göra iår, men det blir nog inte så många. Jag hade ju även tänkt att scrappa två canvas tavlor på mina kusiner till min mosters familj som blir min allra första canvas scrapping. Men i helgen gjorde jag iallafall mitt första julkort för det här året och det tänkte jag skicka med lillasyster Liza som skall upp till Kiruna över jul och nyår, till sin pappa och hans sambo Inga-Lill som förövrigt också skall få kortet. Såhär blev julkortet:


Kortet har jag ställt upp så att ryggen på kortet är upptill


Framsidan och det röda pappret har ett masstryck av "God Jul" hälsningar


Innuti kortet


En närbild av juldikten "Endast tomten är vaken"


En närbild där man kan lämna sin julhälsning


Baksidan med min signering


Andras åsikter:
Postat av: Renée
sv: tack!

sjukt snyggt kort ju :D
2009-10-27 @ 16:08:08
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Sandra
Åh vilket fint kort!
2009-10-27 @ 17:44:13
URL: http://sandrascrappar.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback