DONT EVER Drink & Drive

Jag kan inte FÖRSTÅ vilka korkade idioter som sätter sig bakom ratten efter att dem druckit alkohol! Jag blir så jävla förbannad på människor som är totalt respektlösa mot både sig själv, men framför allt mot andra. Man riskerar ju inte bara sitt eget liv när man beter sig på det viset, utan många andra oskyldiga människor. Någons mamma, pappa, bror, syster, vän eller släkt. Vad har du för rätt att spela gud egentligen? Här är ett klipp från youtube med en garanterad misstänkt rattfylla uppifrån Norrland. Jag blir så jävla förbannad och jag hoppas den där IDIOTEN åkte fast för grov rattfylla, vårdslöshet i trafiken och tappade körkortet på obestämd tid samt fick fotboja för såna där ska fan inte heller få gå lösa, vem vet vad dom hittar på?!



- Vi är ju VUXNA MÄNNISKOR, så BETE ER som det också!

Andras åsikter:
Postat av: Emelie
Vi fick se den där filmen på en kurs på trafikskolan om alkohol och droger. Helt galet alltså! Jag ser verkligen ner på rattfyllerister, att man utsätter andra människor för en sån stor fara. Man gör verkligen dumma val nör man är onykter, men isåfall bör man inte dricka alls.
2009-09-10 @ 08:32:48
URL: http://blodpannkakorochplaneter.blogg.se/
Postat av: Emelie
Svar:

Ja det kan kännas lite tungt med både skolan och körkortet. Men nu kan jag inte ge upp när jag kommit så långt med körkortet, det är bara att kämpa vidare! Jag funderade också på en intensivkurs förut, men jag får se hur det blir med det. Allt handlar ju om pengar och tid förstås..
2009-09-10 @ 10:03:27
URL: http://blodpannkakorochplaneter.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback